Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

ΑΝΘΡΩΠΙΑ

Πιστεύεις αλήθεια ότι η πατρίδα , το έθνος και η ελευθερία συνδυάζονται μεταξύ τους ?


Δεν μπορεί κάποιος απατρις να είναι ελεύθερος ?

Πώς προσδιορίζουμε την έννοια του έθνους και πώς της ελευθερίας?

Γιατί το έθνος αποτελεί υψηλό ιδανικό ?

Πριν δημιουργηθούν έθνη ,πατριδες,θρησκειες,φυλες,ρατσες,καστες, γενη,φατριες, κοινωνίες ,νόμοι ,κανόνες , διαστρωματώσεις ,τάξεις ,κ.αξιες , κ.ρολοι ,εντάξεις , κ.περιθωρια , παρίες ,στρατοί , κόμματα , ιδεολογίες , μανιφέστα , σύμφωνα , κοινωνίες των εθνών , διεθνείς οργανισμοί και meetings , χρηματιστήρια , εικονομετρικες μέθοδοι και θεωρίες αβεβαιότητας , διασπάσεις του ατόμου , ασφαλιστικές εταιρείες , δείκτης NASDAK ,και G8....,,GNP (Εθνικό προϊόν) και η διάκριση από το εγχώριο ....,,,

...Και όσα ,,,πολλά μπορώ να σου απαριθμήσω (αν συνεχίσεις να διαφωνείς...))πλάκα κάνω .,,και συνεχίζω πριν δημιουργηθούν όλα αυτά από τα τις θρησκείες ,τα κράτη και τα έθνη (θυμήσου το έθνος των ΝΑΖΙ) ,,δεν ήταν ελεύθεροι οι άνθρωποι ? δεν ζούσαν αρμονικά και ειρηνικά ? Σκέψου τα άγρια ζώα μόνο για τη τροφή σκοτώνουν ποτέ για τη θρησκεία , την ιδεολογία την εθνική ταυτότητα ή υπόσταση ποτέ για να υπερασπίσουν τη πατρίδα και την πίστη τους ..πoτε για να γίνουν ηρωες....,Δεν έχουν συνείδηση? Δεν δημιουργούν υπεραξίες ,δεν κερδοσκοπούν ?

ε και ? ζουν μέσα στη φύση την απολαμβάνουν και ποτέ δεν τη καταστρέφουν ....εκτός θέματος? οχι , με τίποτα

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ είναι ότι με όλες αυτές της συμβατικότητες και τα υψηλά ιδανικά ,,εφευρέσεις , μοναδικές στο σύμπιαν ,του ανθρώπινου είδους , τις πατρίδες , τα έθνη ,τις ιδεολογίες και τα συναφή ,(δημιουργήματα όλα της ανασφάλειας, του φόβου , του μίσους και της μιζέριας που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη απανθρωπιά ,του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας ,της ανεγκέφαλης καταστροφικοτητας ,ομαδοποίησης , συντεχνιακής οργάνωσης ..κλπ.κλπ)...με όλα αυτά λοιπόν...

....Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ έχασε την ανθρωπιά του , τη φύση του και τη δημιουργική του υπόσταση , τον χαρακτήρα και το βασικό συστατικό στοιχείο της ύπαρξης του , την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: